Social Tigers

Social Tigers to agencja digital marketingu, wyspecjalizowana w działaniach sprzedażowych oraz budujących wizerunek marki. Oferujemy gamę usług o szerokiej rozpiętości cenowej: od edukacyjnych treści cyfrowych (Baza Wiedzy, Księga Adsów, kurs z Facebook Analytics), przez zróżnicowane szkolenia z marketingu, po częściową lub kompleksową obsługę agencyjną.

Dzięki wielu produktom, możemy zaoferować współpracę firmom każdej wielkości - od jednoosobowych działalności gospodarczych, przez średnie i duże przedsiębiorstwa, po instytucje rządowe i 3. sektor.

W 2020 udostępniliśmy nowe usługi: studio graficzne, produkcję video i specjalizację w kolejnych systemach reklamowych (Google, LinkedIn). Nieustannie podnosimy umiejętności poprzez dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji, jak i skupowaniem jej z rynku (w formie szkoleń, konsultacji).

 

Monika Kozłowska – specjalista w Social Tigers. Na co dzień zarządza wizerunkiem marek w SM, tworzy i realizuje strategie reklamowe. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów e-commerce z branż fashion oraz beauty, a także promocją lokali gastronomicznych.

 

Franciszek Georgiew - Założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 8-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości, jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od mediów społecznościowych w Polsce. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka - “Księga Adsów 3”.

Filip Lewandowski -  starszy specjalista w Social Tigers. Tworzy strategie, content i kampanie reklamowe. Specjalizuje się w działaniach performance marketingowych. Pracuje głównie z firmami z szeroko pojętej branży sportowej oraz finansowej. Po pracy - przeprowadza wywiady dla największego portalu o MMA w Polsce.

 

 

x
Zapisz się do newslettera