Empik – podsumowanie roku 2019

23 sty 2020
źródło: Biuro prasowe https://news.empik.com/

Sieć dokonała podsumowania ubiegłego roku. Marka w komunikacie prasowym opisała rezultaty, zmiany i wizje na przyszłość.

Biuro prasowe Grupy Empik w podsumowaniu zaznacza, że sieć osiągnęła w ubiegłym roku cele, które sobie założyła. Powstały 21 punkty sprzedaży i uruchomiono 3 sklepy „Papiernik by Empik”. Marka zawitała po raz pierwszy do miast takich jak.: Kluczbork, Śrem, Krotoszyn i Bolesławiec.

W 2019 r. pojawiły się także w sklepach kasy samoobsługowe, których w Polskich Empikach jest już 31. Zaś kasjerów zaopatrzono w tablety, z możliwością dokonania u nich zakupów.

Rozwinięta też została koncepcja salonów w formacie „Future Store”. Jest to nowoczesna przestrzeń z dużymi ekranami w centrum sklepu (informującymi o nowościach, premierach i aktualnościach).

Strategią na przyszłość jest ekspansja  na terenie całej Polski oraz otwarcie kolejnych kas samoobsługowych w salonach Polsce.

Chcemy być coraz bliżej naszych klientów, inspirować ich do poznawania i rozwijania swoich pasji i zainteresowań, zachęcać do ciekawego spędzania wolnego czasu. Konsekwentnie pracujemy nad jakością obsługi we wszystkich kanałach sprzedaży, maksymalizując omnichannel-owe podejście do klienta- wyjaśnia Cezary Kupiec, dyrektor operacyjny Empiku.

Obecnie sieć w całej Polsce posiada 276 salonów, 11 sklepów „Papiernik by Empik” i 20 księgarni „Mole Mole”.

 

***

Polecamy także:

Poczta Polska podsumowuje 2019 rok!

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
x
Zapisz się do newslettera