Polska Grupa Supermarketów chce przejąć sklepy innych sieci

23 sty 2020
źródło: materiały prasowe

Plany Polskiej Grupy Supermarketów na obecny rok to rozwój. Sieć chce dokonać zarówno rozwoju organizacyjnego jak i skupić się na przejęciu sklepów, które funkcjonują pod szyldami innych marek.

Już w styczniu 2020 r. PGS przyłączył 57 nowych sklepów do swojej sieci, a w ciągu najbliższych trzech lat planuje dołączenie do sieci około stu kolejnych sklepów w kraju. Dodatkowo nowy rok ma stać się dla marki pewnego rodzaju powiększeniem własnego portfolio marki "Spiżarnia Dworska" – mają się w nim pojawić wędliny i nabiał od lokalnych, polskich producentów. Sieć skupia się także na produktach BIO i chce podążać za obecnymi trendami, które coraz częściej skłaniają klientów do korzystania z produktów od znanego producenta, blisko domu, czy też od znanego sprzedawcy.

Zmiany i skupienie się na małych sklepach nie oznacza, że sieć rezygnuje z supermarketów. Top Market planuje w 2020 roku otworzyć także flagowy sklep o powierzchni tysiąca metrów kwadratowych. Market pojawi się w nowo powstałej Galerii Otwockiej. Nowy sklep będzie miał również nowe Logo (marka zmieniła logo).

Polska Grupa Supermarketów została powołana w 2002 roku i skupia takie marki jak: Top Market, Delica oraz Minuta8. Od 2017 roku sieć wprowadziła do sprzedaży produkty własnej marki takie jak: O! Dobre Polskie Twoje, a także O! Dobre Pewne Twoje. Obecnie do sieci należy ponad 600 placówek.

***

Polecamy także:

Empik - posumowanie roku 2019

Opublikowane przez: Daria Kania-Baran
x
Zapisz się do newslettera